Polityka jakości Strategią Przedsiębiorstwa Produkcyjnego, Handlowego i Usługowego AXIOM Sp. z o. o. jest świadczenie usług na poziomie pozwalającym spełnić oczekiwania wszystkich klientów, przy jednoczesnym zagwarantowaniu najwyższej jakości oferowanych towarów oraz stosowaniu najnowocześniejszych rozwiązań technicznych i technologicznych.
Realizacja przyjętej strategii odbywa się w oparciu o corocznie opracowywany plan finansowo-rzeczowy oraz wyznaczenie mierzalnych celów dla procesów, takich jak:
|
wzrost ilości odbiorców oraz wartości sprzedaży, rozszerzenia oferty towarowej przy jednoczesnym utrzymaniu optymalnego stanu zapasów, ograniczenie wartości niedoborów i szkód oraz wartości towarów niezgodnych, ograniczenie do minimum wskaźnika reklamacji zarówno ze strony klientów, jak też w stosunku do dostawców.
Ocena sprawności funkcjonowania procesów prowadzona jest poprzez okresową analizę wskaźników oraz przegląd prawidłowości doboru współpracujących z nami producentów, dostawców i usługodawców.
Podstawowym kryterium oceny funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakości jest analiza wykonania założonych wskaźników planu rocznego, z której wnioski pozwalają na podjęcie działań doskonalących procesy w firmie, a w szczególności spełnienie wymagań naszych klientów.
Zarząd Przedsiębiorstwa AXIOM deklaruje spełnienie potrzeb, oczekiwań i wymagań klientów poprzez stworzenie każdemu pracownikowi warunków i klimatu dla zrozumienia swoich zadań i odpowiedzialności za jakość oferowanych produktów i usług oraz indywidualną wzorową obsługę każdego klienta.
| | |